31 december 2012

365 dagar, 95 danskvällar och många erfarenheter rikare! Wow, what a wonderful year! ♥

  • I januari pyntade jag min kropp lite och startade min fjärde och sista termin vid animationslinjen i Örebro.

  • I februari blev jag 5:- fattigare men en hel korg kiwisar rikare och frös i väntan på bussen.
  • I mars dansade jag på Gävlemaran och gjorde även en bild där jag tolkar ordet känsloexplosioner.
  • I april sa jag upp mig från mitt extrajobb som städtant hos ISS och slet mitt hår över min kortfilmsproduktion.

  • I maj blev jag äntligen klar med min lilla kortfilm 'Fiskdikt', avslutade mina två år vid animationslinjen och blev fotad av Mathias ute vid underbart vackra rävgången intill Hjälmaren.

  • I juni tog jag farväl av min fina Elin som gav sig iväg på cykeläventyr genom Europa tillsammans med Jesper (www.unicycling4love.com) och "gifte mig" med Svante som for iväg till Ghana och volontärjobbade.

  • I juli var det sommar..
 ..mys..
 ..och dans :D


  • I augusti visade jag min lilla "Fiskdikt" på Bio Roxy, deltog i ett free hugs event i Örebro och blev med hus på Färingsö.


  • I september flyttade jag in i mitt lilla kollektiv på Färingsö, lärde känna många nya fantastiska människor och började plugga psykologi.
  • I oktober stod jag krokimodell för första gången, spenderade en dag som statist i den kommande svenska långfilmen "Kärlek delux" och började jobba som Studybuddy.
  • I november fick jag äran att vara medinstruktör på en foxx-kurs i Arboga tillsammans med en utav mina absoluta favoritdansare.


  • I december blev jag tilldelad ett stipendie, hade ett konstant sug efter att se på julkalendern (som var helt fantastisk i år), var arg för att vintern är så kall och fick en mystisk lapp på bussen...

Mm herre jösses, vilket år. Vilket FANTASTISKT år 2012 har varit :D 

Men ja, såklart har det hänt en hel massa andra fina, roliga, minnesvärda och kluriga saker också men skulle jag rada upp ALLA dem skulle nog detta inlägg bli oläsligt gräsligt långt :P 
Så, jag nöjer mig såhär.
..och beger mig mot vad jag tror kommer bli en fantastisk nyårsfest i Köping och framåt natten välkomnar jag 2013 med värme, öppna armar, ett glatt humör och en stor nypa nyfikenhet :D

Wop wop och Gott Nytt År allesammans





Inga kommentarer: